23 September, 2010

new book, new chapter, new story

















well,sudah agak lama aku ta update blog yg usang dan tunggu mase je na roboh neh.haha.pada mulanya(skema) aku ingat na delete je tros blog neh utk yg kedua kalinye.however(bajet),lepas je aku TERdiscover blog2 rakan sepasukan yg len which is naja,mon,bella mansor & sebagainye,terase jeles di hati ini.melihat blog2 yg telah diedit dgn sebegitu lawa,ayu,anggun n vogue na mati cm makcik kantin,kemain menggigil2 lg tgn neh na mengupdate.hhaaa.....tengokkkk!!!langsung aku dok gedik2 menekan2 kibod neh.nguahahaaha(gelak evil)


kalau before neh aku bwt blog neh utk syok sendiri je which is takde org pon yg tau,skang neh barulah aku na menggampangkan diri dgn mengexpose psl ini blog.(chehh..cite cm blog aku neh awesome sgt).anyway(bajet lagik),seb bek lahh segale post2 aku yg lepas2 dah selamat aku delete masok dustbin.phewww!!!kalau r ade lagi bwt kene gelak bejemaah je.cm puake


kenape saya tulis blog neh?supaya blog ini MAMPU menjadi medan untuk diri saya MELUAHKAN PERASAAN!(pidato2)di samping itu,ia MAMPU MENGGERAKKAN!(tangan naja tangan!) minda saya!------>*okayy aku dah mula meraban*.maaf,kembali ke sri pentas.


so,,aku skang ade kt umah along.dye sudah demam panas.kasihannn.....so,aku sebagai insan yg berbudi pekerti mulia neh jagelah dye.meh adik suap mehh...woarghh..esok na berpatey bogell di rumah shuuu!oh shake bebeh!haha.cm gampang.sudah2lah makcekk2 penyebokkk.izinkan aku pigi sambung buat sama itu akaun punya kija kursus yg maanyaakkk punya susah!!bye2 adikk manisss..





p/s:sedang dalam proses utk kurus(tunduk malu2)

No comments:

Post a Comment