26 September, 2010

APA YANG PERLU DIBUAT DALAM CUTI DUA HARI INI!

Yo wassup2 pak aji mak aji!(perghh salam kau atynn)

entry kali neh sangat pendek sbb aku awal2 lg dah dibekalkan oleh cekgu amirah dengan sehelai kertas yg bertajuk
'APA YANG PERLU DIBUAT DALAM CUTI DUA HARI INI!'.(sila rujuk pada title).hambek kau tajukk!!!tuh sume kerja kursus akuan pye stuff.haihh..bila mau abes daa.usha2 jam dah kul 6 pagi!rabak lah mate aku cenggini nokk oiii.ta tdo2 dr td.seb bek lps blek raye tghri td dah cas btry dah.tuh yg segar sket.klw ta,mau lingkup aku mengadap komputer neh.ta gunnaa...sabar atyn sabar.sminggu je lagikk.

ckp psl seminggu,next week ade sambutan hari raye kauu!kang i melaram pakai mekap,eye shadow,abeh vogue gituuu!!<----sumpah macam gampang.stupid pye atyn.ape mslh kau neh?whtvr.tdr td bwt keje,skang bru r dpt mengelat skett.naseb la kau labuuu!!

smlm kt umh shu mcm oghang gilee je.melantak sambil tgk narnia lah.men ps lah.padahal tujuan asal na bwt keje akaun.ish3 naja ngn shu neh!haha.mak aku taw mampos.eh2?hye ma!oh takpee,,cik ros kt trengganu skrang.selamatt..

mate dah terkenyit2(sambil gosok2 perut sbb lapar).oh dugaan!asyik makan jee.mcmne mau kurus neh atyn oii!!kasihannlahh perut aku nehh.sudah2!jgn kau mengelat lame2 sgt wahai anak cik din!t hari isnin kne sesah ngn cekgu amirah bru kau tau!oh taknak2!sambung bwt keje!(lps on pesbuk jap.heheh)

sekian terima kasehh,
SALAM PERPADUAN<---curik ayat naja
SALAM MUHIBAH blok B3!


p/s :- eh2 tetibe je mcm panjang lak entry neh kan?kan??errr....

No comments:

Post a Comment