15 October, 2010

selamat hari KOKO!

ho ho ho!

hari ni(ekceli dah jd smlm) aku tersangat happy.kerana??harini ktorg dan rerakan(skema sket) cm gile2 byk.start dr event kt skolah smpailah 'event' kt alamanda.sakai2

1stly ktorg bersenam robik.mule2 cm boring patu lme2 makin tableh blah.sbb shu ngn wani sume mule menunjukkan aksi lucah masing2.yg paling penting,wani bwt wave!mcm haramm...haha.patu g jage gerai koop.baru duduk 5mnt dah pegi beli air la,ape la.abeh laksa ili, spaghetti kak wana, makaroni. pisang split, fruit salad sume aku bedal.mmg dalam badan ade jin lapar dohh..

patu msok umh antu lak.mule2 mcm seram tp spnjg2 prjlnn th memanjang gelak je.shu,peah ngn wani g pukul hantu.shu siap men tendang2 lg.peah lak dok pegang ikatan pocong uh.patu boleh pulak ktorg g berborak ngn antu yg dok kt kubor tuh.akak yg jd antu th bengang je kot.haha.aku rase hantu tuh dah taknak kcw ktorg kot.haha.tableh blah.patu kuar2 saje je bwt2 jerit cm kne sampuk.seram la kononnye<----angkuh

haha dah dok serabut2 kt skolah,blek grk alam la pulak.karaoke-ing ngn wani,naja,zyra,tqa,shu,ili n peah.melalak cm sarkis.abeh ilang suare aku en.lgu adam lambert aku bedal.maunye tak tercabut tekak aku neh.patu g partey2 reramai lgu dangdut.last2 lgu generasiku.dah mcm kt gig dah bilik karaoke uh.smp kt atas kusi ktorg mosh en<-----menggelabah anjeng.haha.patu dah abeh,lpk kt lua amek gmba melompat2.hilang tros keayuan aku.chaitt!haha.mcm gampang...then,ktorg still lg dlm mood nak menghabehkan duet.so,pegi la token.men dance2 uh.patu aku,tqa,naja ngn wani lwn daytona.menang pulakk.even men auto je.haha.(wani kalah).haha

but anyway,harini hari yg sgt kelakar dan tak boleh blah.sume cm msok air gle.even agak penat sbb lompat2 tp mmg best arr..yg plg penting,duet aku 20 hengget abeh dlm mase 1 hari je.haha.what a lovely day<333

No comments:

Post a Comment