30 December, 2010

I AM TERRIBLY SORRY!

















ASSALAMUALAIKUM

tanpa banyak cerita, aku bukak entry aku kali neh dengan hati yang penuh ikhlas. kenapa? sebab aku nak mintak maaf. kenapa lagik?sebab aku dah menyakiti hati seseorang(or maybe lebih). orang selalu cakap *kerana mulut badan binasa*.tapi zaman sekarang ni bukan kerana mulut je,tapi cuma disebabkan 1 perkataan yang kita post kt fesbuk/twitter/blog je@yang sama waktu dengannya dah boleh mencipta sebuah pergaduhan. tapi kalau takde scene fighting2 neh mane pulak datang pepatah 'lets forgive n forget' kan2?ape2 jelah..

anyway...kepada semua keluarga,sedara mara & rakan2,ikhlaskanlah hati anda seikhlas2nya. maafkan aku yang cuma hamba yang sekecil kuman je neh(skema). semua orang penah buat salah kan?<----ayat typical. mungkin cara aku cakap tak serius tapi aku memang serius tahap petapa ke-8 neh. aku taknaklah jadi manusia yang hidup dengan kebencian orang walaupun aku neh bukan jenis yang *tak hidup dek keji, tak mati dek caci*. tapi sebagai seorang yang sedar diri, tak salah aku mintak maaf.mungkin ade sesetengah orang yang ego.sebab diorang rasa mintak maaf neh malu or menjatuhkan maruah. bagi aku,itu satu perbuatan yang mulia(banyak sangat tapi kan?)

oleh itu....aku dengan penuh rasa rendah diri, seikhlas hati, dan penuh sesalan nak cakap MAAFKAN AKU!



p/s;-buang yang keruh, ambil yang jernih

No comments:

Post a Comment