25 March, 2011

TUHAN SENGAJA NAK MENGUJI

ASSALAMUALAIKUM

Dah masuk 2 hari. tekak rasa kesat. kepala berpusing. rasa macam nak pengsan. haihh...tuhan sengaja nak menguji. semalam gedik sangat nak pergi sekolah. penyudahnya balik rumah pukul 10.30. wahhh....hebat. hari ini tak sihat lagi. dah berapa biji ubat aku telan ni. silap2 overdose. baru sehari setengah aku tak belajar. rasa macam dah seminggu setengah aku tinggalkan buku. maklumlah, insaf sekejap lepas tengok seniors2 ambil result. harap2 nya esok sembuh lah demam aku ni. barulah puas hati sikit bila pergi bagan lalang. entah apa kena ntah dengan bapak aku tu. tiba2 je nak pergi bagan lalang semua bagai. aku pun tak faham. ikut jelahh. Ya Allah Ya Tuhanku, kau berikanlah aku kesihatan yang baik Ya Allah. Amin...


p/s : teringat bila cikgu haifa tersalah panggil nama zul. . haha (gelak berjemaah)

No comments:

Post a Comment