11 May, 2012

HATI OH HATI :)

ASSALAMUALAIKUM


fuhhh! semenjak nak masuk U ni macam2 benda yang nak kena uruskan. tak paham aku baca buku manual Uitm tu. *sakit kepala*. tapi nak buat macam mana kan. nak maju kenalah korbankan banyak benda. Alhamdulillah impian nak ambil course foundation in Tesl dipermudahkan. murah rezeki aku, syukurlah. Uitm Alor Gajah, Melaka, im coming this 2nd June! oh ya, bukan pasal tu yang aku nak cakap sebenarnya.

aku dalam dilema! dafuq? ni apahal aku terjebak dalam cintan cintun ni? haish. *facepalm*. aku taknak kata yang aku suka dia. tapi mungkin aku ada crush dekat dia kot. oh senior, apahal lah kau layan aku baik sangat. nak kata aku nervous sangat lepak dengan kau tak lah. tapi bila aku skodeng timeline kau tu, senyum2 kambing jugak lah aku. Astaghfirullahalazim atyn oii, apa kau buat ni? taknak fikir pasal benda ni. jauh lagi perjalanan aku.

ini kaulah punya pasal! menyoroklah sikit! senang sangat nak bagi bijik mata aku ni nampak kelibat kau. haha. salah sendiri nak salahkan orang lain pulak ye. bila difikirkan balik, nak dekat 7 tahun jugaklah aku kenal kau kan? *whoa!* eh eh, obvious sangat ke aku tujukan entry ni untuk kau hah? alamak. segannyaa... aku taknak bagitau perasaan aku kat kau. tapi kalau kau cakap dulu, aku terima lah kot. *muka miang* hikhik. well, kalau kita tak ada jodoh, aku doakan semoga kau akan jadi kawan yang memberi manfaat kat aku dan begitu juga sebaliknya. tapi kalau ada jodoh, aku lari sampai hujung dunia pun kau boleh tangkap aku kan? so, aku kenalah lupakan benda ni buat sementara waktu dulu. meh ni aku nak bagi serangkap pantun muhibah.


pergi ke pasar dihujung pekan,
untuk membeli ikan selar,
kalau ada jodoh berpanjangan
takkan lari cik abang dikejar ;)


p/s : when a guy confess his feelings, the girl would think, "this boy likes me". then she'll pay attention on him and begins to like him. (so, make your 1st move lah gila!)

No comments:

Post a Comment