28 July, 2012

I MISS THEM T_T

ASSALAMUALAIKUM


Malam tadi demam panas. Sampai harini sakit2 badan. Rindu rumah :( Call mama dengan abg ayie malam tadi. Tapi tak angkat sebab tidur. Tetiba mama call balik. Aku kan anak manja. So yeah, tak pasal2 nangis mengadu kt mama. Kesian dia susah hati dengar aku macam tu. Sorry ma, next week adik balik ye. Then pagi tadi, ibu (mak wahida, bff aku) pm kt FB. Dia tanya demam dah kebah ke belum. Sumpah sedih. Ibu cakap mama yang bagitau. Betapa caring nya ibu dengan aku. Tetiba je aku home sick gila. Padahal Putrajaya dengan Melaka tu bukan jauh mana pun. Apa2 pun aku tak boleh nak mengalah sekarang. Banyak lagi impian yang aku nak capai. For the sake of my future and my family, I have to be strong. InsyaAllah. Salam Ramadan :)


Mama dengan baba. I miss them :'(



Ibu angkat saya :)



p/s : Syukur Alhamdulillah Ya Allah, aku dikurniakan dua orang ibu yang sangat baik dan penyayang :')


2 comments:

  1. Sian atyn demam kat melake tu. Gahaha beli la panadol telan. Hihi atyn jimbet lalala

    ReplyDelete